16. joulukuuta 2012

Let's make the most of the night like we're gonna die young!


Ihan mahtava viikonloppu ja ihan mahtavia ihmisiä. Noi kuvat on kaikki Venlan kamerasta eli sille ihanalle tyttöselle creditit, vaikka must tuntuukin et eniten sitä kameraa käytti pojat, minä ja Ella. Mut siis oli ihan mahtavaa.

Viikko mennyt siivillä, viimeiset harrastukset ennen joulutaukoa, viimeiset joululahjat hankittu, käytiin Tinun kanssa vähän seikkailemassa, meidän pitemmänpuoleinen autolenkki perjantaina, kun käytiin ensin siellä jossais Vantaan perukoilta, sieltä Nurtsille ja vasta sitten meille (ja siitä auto jatkoi matkaa vielä Klakeen). Lauantai sitten alkoi aikaisella lähdöllä Helsinkiin kummitädin kanssa katsomaan Viulunsoittaja katolla -musikaalia, joka oli oikeastikin tosi hyvä (siitäkin huolimatta, että mulle on edelleen epäselvää et miten se viulunsoittaja liittyi yhtään mihinkään), ja sieltä sitten Annalle pikkujouluihin.

Taisin olla ensimmäinen vieras paikalla ja mulle annettiin heti hommaksi soittolistan teko ("noku sä tanssit niin ihan varmana tiedät tanssittavaa musaa") ja jotenkin siin sit kävi niin, et mä jämähdin sinne koneen ääreen DJ:ksi käytännössä koko illaksi?!?! Siis minä jolla on tällainen musamaku kuin on? Mut se oli ihan älyttömän hauskaa!!! Kyl mä ehdin tanssiakin niin, et koko lattia tärisi ja hyppiä ja kiljua ja laulaa kaikkien mun rakkaitten kanssa. Ei sitä vaan voi sanoin kuvailla. Mulla ei oo ikinä ollut noin hauskaa, eli kiitos teille kaikille mahtaville ihmisille jotka olitte paikalla :)<3

Joskus puolenyön jälkeen meidän porukka oli jo vähän kutistunut, ja kahden aikaan valtasin pallotuolin viltin kanssa ja yritin saada unta näiden viimeisten riehuessa ja soittaessa edelleen musaa täydellä, ja eihän siitä mitään tullut. Ovi kävi lopulta puol neljältä ja tuli ihanan hiljaista ja sain varmaan vähän nukuttuakin vaik jaoinkin sen pikkuisen pallotuolin Valtterin kanssa. Jossain vaiheessa sitten tuli pari ihmistä takaisin hirveellä rytinällä nukkumaan, heräsin kuumaan ja sitten myöhemmin kylmyyteen. Paljonkohan mä sain nukuttua, ehkä nelisen tuntia ja senkin pätkissä?

MUN SY-SY-SYDÄMESTÄ PUUTTUU PALANEN JA OO-OO SÄ VOISIT TÄYTTÄÄ SEN!

kiitos rakkaat!<3

2 kommenttia:

  1. voivoi mä unohin kokonaan mun omasta blogitekstistä sen että mun piti kiittä suo ku olit dj:nä!!! kiitos:)<3 oli parasta

    VastaaPoista